KURATI MOJ SIRANO

divendres, d’agost 17, 2007

Blog vs Blok

К. М. С.

* * *


Mali pas je jednog dana zalutao u veliku šumu.
Veliko drveće je tiho ljuljalo svoje grane.
Lišće je polako počelo da prekriva njegove tragove.

Noć je počela da pada a on je bio daleko od svojih.
Osećao je - da je svakim korakom sve dalje i dalje.

Mrak je pao - toliko crn da mali pas više nije smeo da napravi ni jedan korak.
Postao je polako gladan.

Odjednom ugleda dve velike žute tačke u daljini koje su mu se polako približavale.
Bio je to neko sličan njegovima - ali je izgledao mnogo divlje.
Mali pas mu potrča u susret.

- Zdravo. Izgubio sam se - reče mali pas - Ko si ti?
- Ja sam Vuk - reče vuk

Mali pas mu pridje i htede da ga onjuši od pozadi.
Vuk nije navikao na takva upoznavanja, koja su inače bila uobičajena u pasijem životu - te ga šapom udari i mali pas odlete pod žbun.

Mali pas se toliko tresao od straha da je ceo žbun igrao nad njim.
Vuk polako ode u noć.

Jedva je dočekao jutro.

Polako je počeo da upoznaje šumu - ali svaki put kada bi naišla neka zverka - mali pas bi prilazio da je omiriše i prolazi isto kao i sa vukom. Čak su ga i veverice mlatnule.

Bio je potpuno sam.

Stara lija ga je dugo pratila i gledala kako ga sve zverke mlate.
Bilo joj je žao malog psa.
Dok je mali pas mirno sedeo naslonjen na panj prišla mu je.
Mali pas ustade u nameri i nju da omiriše.

Ona ga zaustavi i reče mu
- Da li znaš zašto te svi tuku?
- Ne. Izgleda da sam ružan?! Ili možda smrdim?
- Ne. Nego mi u šumi ne volimo da se njuškamo.
- Šta da radim da me ne bi tukli?
- Ti si pas, mali psu, zar ne?
- Da.
- Onda sigurno znaš da laješ.
- Da, znam.
- Svaki put kada vidiš nekog - ti prvo laj.
- Tek tako?
- Da - reče lija i ode.

Uskoro se pojavi vuk koji je pravo išao ka malom psu.
Mali pas toliko snažno zalaja - da vuk stade.
- Mora da je pobesneo - pomisli vuk i okrenu se.
Tako je bilo i sa svim drugim životinjama.

Bio je i dalje sam - ali ga barem više niko nije maltretirao.
Koga god bi video - odmah bi zalajao.

Prolazi su dani - i mali pas je sebi napravio lepu jazbinu pored potoka.
Imao je svoje staze i naučio je i da lovi.

Jednog dana dok je šetao šumom pojavi se stara lija.
On silno zalaja.
Lija stade na trenutak - ali nastavi ka njemu.
Lajao je sve glasnije i jače.

Lija mu pridje i reče.
- Mali psu - to sam ja - Lija. Nemoj da laješ. Možeš slobodno da me omirišeš.


* * *

Ko si ima čavku - taj si vika iš!
(stara vranjanska poslovica)


p.s. - odoh da putujem malo


.

26 Comments:

Blogger yello said...

srecan put i dobar provod!

8/20/2007 9:26 a. m.  
Anonymous Anònim said...

srijetan put

8/22/2007 12:20 p. m.  
Anonymous Anònim said...

i kad stizes??? Volim basne i cini mise da ce mi ova biti omiljena :)

8/22/2007 8:24 p. m.  
Anonymous Anònim said...

kms ...nice try

8/22/2007 9:48 p. m.  
Anonymous Anònim said...

mislim kakav udarac si mi zadao
... ne znas password, jbg,

8/22/2007 9:55 p. m.  
Anonymous Anònim said...

vau

8/22/2007 10:01 p. m.  
Anonymous Anònim said...

nista meni sa ovim tagovima nije jasno ...

8/22/2007 10:02 p. m.  
Anonymous Anònim said...

proba

8/22/2007 10:07 p. m.  
Anonymous Anònim said...

hahahhahahhaha.
smeh na komentare i udarce tagova!!!!

8/23/2007 1:38 p. m.  
Anonymous Anònim said...

baby baci neku emociju

p.s. jesi li te odmumificirali?

8/23/2007 2:39 p. m.  
Blogger jANIS said...

Ovo je mala vs mala. Srecan put!

8/28/2007 8:41 a. m.  
Blogger KURATI MOJ SIRANO said...

Vratih se

Koliki grad - ma cela država

.

9/05/2007 11:42 a. m.  
Blogger yello said...

e, pa dobrodosao! pricaj!

9/08/2007 12:23 p. m.  
Blogger Milica said...

-kojima-se-podilazi-

6/05/2022 11:16 p. m.  
Blogger Milica said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

4/23/2023 4:23 p. m.  
Blogger Milica said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

4/23/2023 7:30 p. m.  
Anonymous Klikni me said...

Mnogi bi i moju babu zadovoljavali srednjim prstom za 50e ( da ne kažem državu Dansku za prava na sztr ).

4/23/2023 11:47 p. m.  
Blogger Milica said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

4/28/2023 8:50 p. m.  
Blogger Milica said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

5/01/2023 7:06 p. m.  
Blogger Milica said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

5/28/2023 8:07 p. m.  
Blogger Milica said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

6/10/2023 11:35 a. m.  
Blogger Milica said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

6/10/2023 1:47 p. m.  
Blogger Milica said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

6/10/2023 1:53 p. m.  
Blogger Milica said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

6/10/2023 3:29 p. m.  
Blogger Milica said...

L'autor ha eliminat aquest comentari.

6/14/2023 8:26 p. m.  
Anonymous To je ono što me godinama said...

Beograd je veliki grad ( da ne kažem verovatnoća da preko jednog od 400000 korisnika mojblog.rs , momentalno naletim na ,pre svega šta i imam da se zalećem na nikove nit znam ko je kms, a za ovo ne znam ni šta je I99,to da postoji chat ili icq me je u to vreme trebalo podsetiti, mislim nit me je jasno u kom smislu želim obojicu. Ne želim ni Petra Benčinu na duge staze bio on nestašan mami svojoj pa ga vodila na posao preko puta mene.

Ovu slučajnost ( ovo bi mogla da i pitam : da li je njegov pokojni otac akademski slikar Sava Jovanović ,nastavnik likovnog iz oš sutjeska)

A ovo
Bizarnost ( umrla izmedju 2006-2010 god. ta osoba degenerični ženski braon štrumf , znam provereno da je u mono kući živela sama , kuvala pacove, itd, jer je jednom prilikom posle posete mojoj pokojnoj babi zaboravila ključ od kuće, pa sam išla ja da joj vratim ključ)



Sms poruke: e sačekaj samo malo x nekoliko puta, ako mene pitaš zbog ovoga
Nestalo struje u kraju u celom kraju ✓
Ispao mobilni u baru✓
Taksi čekam čitavu večnost✓
Nešto čudno će se desiti to kad vidim nastavnika likovnog ispred crkve ✓

Kako ću saznati ( KAKO NEBITNO, nisam al me smatraj, i pomenuću jer mnogo ličiš na tu osobu kad mesiš one majice ista ona ) godinama kasnije možda je bilo i aman gospodjo ja imam obaveza pročitala sam tu knjigu ( Ovca na bulevaru oktobarske revolucije) odavno to je teoretski, sad moram da idem na dejt msm imam praksu.

Mislim nadam se da ne . Ne zanima mene da se kadim i melemišem sa drugim osobama. Živim u miru i tišini.I tako .Onako baš privatno živim.

2/05/2024 7:20 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home