KURATI MOJ SIRANO

dijous, de juny 21, 2007

Peti osmeh deteta ili Kako ljudi sve pokvare

Biometeorološka prognoza za Srbiju za:
22.06.2007 - PETAK

Nepovoljna biometeorološka situacija iznad našeg područja iziskuje smanjenje fizičkih i psihičkih napora kod svih hroničnih bolesnika uz striktno pridržavanje saveta lekara i boravak u hladovini. Očekuju se povoljniji toplotni uslovi uz dalju preporuku adekvatnog oblačenja. Kao meteoropatske reakcije se mogu očekivati glavobolja, bolovi na mestima starih rana i preloma i pospanost.

* * *

Ustao sam i otvorio vrata.

Sunce je bilo visoko i sjajno.
Podigao sam glavu i zatvorio oči.
Toplota i zraci su se slili u mene.
Celo telo mi se napuni snagom.
Snagom koja poče da me boli.
Snagom koju nisam znao usmeriti.

Podigoh ruke visoko.
Visoko kao da želim da ga zagrlim.
Visoko kao da želim da me uzme.
Sada strujanje posta blago.
Osetih da oko mene nema ničeg.
Osetih da sada tek počinje da se stvara.

Tlo je postalo tvrdo.
Podigoh se na prste.
Sada sam bio još bliži.
Bliži na pogrešan način.
Punim stopalom ponovo osetih tlo.
Zemlja pod mojim nogama.

Osetih dah na mom telu.
Dah milog vetra.
Upletao se u mene.
Dizao me i spuštao.
Počeh da lebdim.
Počeh da letim.

Začuh huk.
Posta život.
Potoci donesoše sve.
Žila je jako kucala.
Cvrkut. Rika. Zvuci.
Mirisi me još više ponesoše.

Nesvestan postah.
Niti u pećini.
Niti u tunelu.
Niti iznad svega.
Niti na rampi.
Nešto je nedostajalo.

Silno sam to želeo.
Želeo sam još dalje.
Želeo sam a nisam znao.
Nisam znao da tada sve nestaje.
Nestaje, jer ne može da se deli.
Sem, kada nadješ deo sebe.


.

1 Comments:

Blogger Milica said...

[u opozivu]
Bio je

6/04/2022 4:08 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home