KURATI MOJ SIRANO

dijous, de desembre 27, 2007

Momak za sve Golden Griderke

Jedrilica je letelica bez motora.

Jedrilica je vrlo elegantna letelica kojom možete raditi svakakva “čuda” po zraku. Ona ima trup, rep i velika krila (od 15 metara na više!), ima instrumente (visinomer, brzinomer, variometar, kompas…), ima palicu (“joystick”) pomoću koje upravljate jedrilicom, ima radio za vezu sa kontrolom leta i još dosta stvari kao i avion.

Samo nema motor.

Za avion (sportskog tipa) "vežu" jedrilicu užetom i onda skupa polete. On je vuče do visine od obično 400 ili 500 metara i kada se visina postigne jedrilica se otkači.

Taj šlep traje otprilike 5 minuta, i tada, kada se otkači, počinje pravi, slobodni let jedrilice.

* * *


Zombirani individualisti, napucani informacijama i svim što nikog nije briga ili samo zombirani individualisti.

Svi sa tudjim iskustvima i životom koji žive na TV ili netu.

Porodica - embrion energije, gde je sad.

Brak - suvišan.

Deca - smetnja.

Strašno - nešto lepo.

Plutam na koloseku ništavila i čekam da me voz svetlosti pregazi.

Čekam ga ali on mora doći, mora.

Raspored - poremećen, sve pomereno.

Vrednost - postoji ali samo u stripu.

Budi stripski junak.

Spoji se mozgom ali fleširaj me punoćom svog osmeha. Poželi sada želju i pomisli na mene ponovo. Držim te još uvek. Nisi više jedrilica sada si avion, sada leti sama. Ali se seti da se napuniš s vremena na vreme energijom. Smanji ponekad visinu, nemoj baš blizu sunca jer uvek neki vosak postoji.

Nemoj se sećati kako si poletela - leti samo.

I nemoj opet tražiti isto.

Glumi da letiš - glumi da znaš šta hoćeš.

Nikome neću reći da samo znaš šta nećeš.

Crpiš mi energiju i ja ti je nesebično dajem.

Dajem je skroz i uzimam skroz.

Protok je dobar, čistimo se oboje.

Nemoj da blokiraš protok, nemoj.

Jedna reč i sve pada.

Jedan pogled i sve se briše.

Sumnja ne postoji, ne sme da je ima, molim te.

Sumnjaju slabi - mi smo jaki, zar ne FWG?



.

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

dobra fotka

2/24/2008 8:35 p. m.  
Blogger Poslednji mohikanac said...

Sve su to činjenice

3/17/2012 6:40 p. m.  
Blogger Milica said...

3:14 Probudi se Fatalni ,

6/08/2022 3:18 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home