KURATI MOJ SIRANO

dijous, d’abril 19, 2007

Kada Onde Izadješ - Tamo Ušao Si

Shvatio sam skoro da - Kajanje ubija.

Neko bi rekao - Kajenje ubija.
Isti ti, bi rekli - Poiščite pomoč pri opuščanju kajenja: posvetujte se z zdravnikom.
Ali zaboravimo na trenutak na njih.

Plavetnilo se uzdizalo iznad memljive tavanice.
Visio sam sa belom ružom na reveru.
Uzeh ružu i pogledah je. Divan prizor - bodlje nisam osećao.

Zagrizoh latice i osetih da mi usne trnu.

Osetih njenu ruku na mom telu - osetih da treperim.

Jedan pogled je bio dovoljan - pogled mutan od tekila i mojita.

Sveža nana pomešana sa ružom, kimom i narandžom - potpuno me je oborila.

Bedž na dlanu - na bedžu srce - srce išarano u upleteno.

Ples na pozornici svitanja.

Sedoh u taxi i zaboravih sve.

Ustao sam jutros i polako podjoh po nevoljno ostavljen - poslednji delić sećanja.
Odavno sam prestao da sumnjam u svoj mozak - uvek me je doveo kuda sam hteo.
Uništavao sam ga, ali je on tako uporan i dosledan.

Setih se dima u onom plavetnilu - setih se nogu, grudi i tankih prstiju.
Osetih želju da ponovo uhvatim taj gležanj i prinesem ga sebi.

Noć je zgasnula sa dimom poslednje cigare.

Nikad se više neću kajati - jer i to bejah ja.

Bez znojavih tela - bez uzdaha glasnih - samo pogledi i bezbrižni dodiri.

Dosta - Još Uvek si PIjan!


.

13 Comments:

Anonymous Anònim said...

oprastanje od jedne i ulazak u novu iluziju

4/20/2007 1:18 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Mamurluk postaje sve gori sto je covjek stariji.

4/20/2007 1:26 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Zgodna kamuflaza, moram priznat.

4/20/2007 3:13 p. m.  
Blogger KURATI MOJ SIRANO said...

He he
Provalila?

.

4/20/2007 3:24 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Jasta!

4/20/2007 3:26 p. m.  
Blogger jANIS said...

kajanje kao greska u mozgu.

4/23/2007 11:53 a. m.  
Blogger KURATI MOJ SIRANO said...

he he!!!

Početna slova naslova - daće vam rešenje


.

4/23/2007 1:11 p. m.  
Blogger yello said...

a za sto mislis da nismo provalile?

4/24/2007 9:37 a. m.  
Blogger KURATI MOJ SIRANO said...

Trudnice se ne računaju!
One sigurno znaju sve


.

4/24/2007 9:59 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Pile pikce dok ne dopikce do kuce

4/24/2007 10:31 a. m.  
Blogger yello said...

stosampismena! koja je ta sto sve zna?

4/25/2007 8:53 p. m.  
Anonymous Anònim said...

switch off

4/26/2007 4:33 p. m.  
Blogger Milica said...

Finalni rez.

5/31/2022 12:04 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home