KURATI MOJ SIRANO

dimarts, d’abril 24, 2007

Pauza - Stil borbe

Stalno nas plaše.

Plaše nas babarogama.
Plaše nas mrakom.
Plaše nas otrovnim bombonama.
Plaše nas špricevima.
Plaše nas tavanom.
Plaše nas podrumom.
Plaše nas.

Kako posle svega toga da se opustimo i uživamo?

Teraju ih da slušaju svadje.
Teraju ih da znaju divlje zveri.
Teraju ih da urlaju.
Teraju ih da plaču što jače.
Teraju ih da samo njih vole.
Teraju ih da su bezobrazni.
Teraju ih da piju.
Teraju ih.

Kako posle svega toga da se opuste i uživaju?


"Pre nego što krenete da tražite sreću, proverite - možda ste već srećni. Sreća je mala, obična i neupadljiva - i mnogi ne umeju da je vide." (čika Duško Radović)

Pitao sam se skoro zašto nema više ljudi koji vole svoj posao.
Pitao sam se - gde su oni stari - konobari, kasirke, prodavačice (svega), poštari, šoferi, lekari, inženjeri, krojači, pevači, sekretarice, direktori - sve moguće i nemoguće profesije?

Sada se zovu - asistenti, estradni umetnici, organizatori, modni kreatori, konsultanti, eksperti - prodavači magle. Ne samo da su promenili nazive nego i ozbiljnost nivoa svog zanimanja ali samo u smeru prema klijentu.

Sećam se čika Pere iz Šanse - upadljivo neupadljiv, u svakoj komunikaciji je imao prednost. Znao je kako ljudi razmišljaju, šta žele, šta hoće - voleo je svoj posao.
Sećao se ponekad zlatnog vremena Poslednje Šanse, Madere, Manježa, Proleća i ostalih kafana. Sećao se boema, pisaca, dama, damica, glumaca, fudbalera i kojekakvih budža i pijandura.
Sećao se aprila u Beogradu. Sećao se i nikada nije poželeo da zameni svoj svet za bilo čiji drugi.
Živeo je svoj život - toliko srećan.

Biti deo institucije - za njega nije značilo da sebe uzdigne, nego stalno novi izazov da institucija bude još bolja i nedostižnija.
O njemu niko nije znao ništa - samo da je dobri stari čika Pera, uvek bio sa osmehom i krajnje uslužan.
Čovek sa stavom. Čovek sa znanjem - kada, kome i kako nešto reći.

Profesionalci kojih više nema.
Gospodinov gospodin.
Batleri komunizma.

Umišljeni mediokriteti. Nikada nećete shvatiti da nema većeg uspeha nego sami sebe da iznenadite i pobedite. Nema toga novca - nema tih počasti.
JES!!!

I kada je sve to bilo? Bilo je u tom gadnom i nesrećnom komunizmu i socijalizmu.
Donese nam demokratija - svašta sa sobom.

Nestade rad - nastade PR i marketing.

Nije bitno šta znaš i koliko vrediš - pitanje je da li to znaš da prodaš.
Ovo je uvek postojalo - samo što sadašnji nivo makijavelizma zgrozio i sebe samog.

"Mnogo volimo da imamo, ali ne umemo da živimo od onoga što imamo. Ništa što imamo ne može da nas učini toliko srećnim - koliko nas može učiniti nesrećnim ono što nemamo." (čika Duško Radović)

Deda-ujak Aka je svom šoferu Kosti davao svaki put kada mu otvori vrata - po jedan dinar.
Niko nije mogao da ga optuži da uzurpira radnika komunizma jer je on to svojevoljno radio uz naknadu.
Uvek postoji način da zaobidješ sistem - samo je pitanje poriva.

Aka nikada nije primetio da su u gepeku znatne količine viskija, cigara, parfema i svile.
Svako je imao svoj hir.

Kosta je bio spreman da uči. Izgledom, stilom i oblačanjem su mogli da mu pozavide mnogi funkcioneri.
Ali on je svesno uvek stavljao do znanja da granica postoji i da je on šofer.

Sadašnje šofere bih pre povezao sa organizovanim kriminalom.
Njihov vrhunac je da - kada gazda ode na spavanje izvezu firmina besna kola po kafićima i splavovima.
Dok vrte ključevima i dele lažne vizit karte - oko ne odvajaju od metalik crnog lepotana.
Strah širi oči a još više nešto tudje.
U krajnjem slučaju i ako im se nešto desi - znaju oni kako će - bezobrazan fazon uvek pali.

Butikašicama i ostalim insektima više bi pomogli pesticidi.
Zato mi je drago kada kažu da padaju kisele kiše.

Znalo se ko je gde - i ko je ko.

Granice su se rastegle dok mi čačkamo nokte.

Baš lepo!


.

23 Comments:

Blogger jANIS said...

Pauza je sve što mrda

4/25/2007 9:18 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Vidi! Mislim na sliku. Tekst, slazem se. Eto mi zimus otisli u VA na cevape u jednu tradicionalnu kafanu, covek koji radi ima 60ak godina, tretira te kao da si car. To je taj stil, i nivo, koji se cuva zbog sebe i svog unutrasnjeg orijentira. I koji se pamti. Sad se vrati i reci sta kaze siacu

4/25/2007 10:57 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Ne, ja raspam nokte.

4/25/2007 12:51 p. m.  
Anonymous Anònim said...

A na A said...To si Ti samo ljut i spominješ kisele kiše, a one čine da zeleno nikada ne bude lepo. Zelena bi mogla vratiti osmeh nekome, a mogla bi i Tebi...

4/25/2007 12:54 p. m.  
Blogger KURATI MOJ SIRANO said...

j# Pauza je put do sreće
ll# Baš to
x# He, he
a^a# Ma ne, samo kao stilska figura ida pada samo po njima.
Zeleno je baš lepo i puno hlorofila. Zato i volim sunce!


.

4/25/2007 1:44 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Dragi moj KMS, fina ti ova snajka. Ako je tvoja. Vidim istu na www.uvredjivanje.blog.co.yu
Dogovorite se chija je pa mi poshalji njen mobilni telefon, prao sam plochice te ne smem u kupatilo, a na mashini mi ostao Yup! ulozak za popodne, vec kasnim, te da trkne da mi ga dobavi...

4/25/2007 3:32 p. m.  
Blogger KURATI MOJ SIRANO said...

He he pa da se oglizne, pa dok pada da ti ga doda, a ti da joj u letu ubaciš ... pitu tetkinu

Namazan si ti - Polako, hteo bi je ti onako

Ne videh je na onom linku mora da je skliznula negde

.

4/25/2007 4:12 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Nemoj da si i da mi vredjash pitu! Takve k'o snasha tvoja dobre su samo za da ti do'vate neshto, nikako nije dobra za te stvari oko kupatila. zamisli da se zadihtuje za plochice pa onda "zute strane" i trazi keramichara. Bato moj, 6evra po kvadratu plus tvoja klopa i pice...Jebesh to, nek ona vedzba po salima, ja samo da molim ako moze da pruzi da do'vati Yup! za popodne, naravski...

4/25/2007 4:29 p. m.  
Anonymous Anònim said...

mmmm soferi...mmm..kamiondzije...mmm...
...loptasi....

4/25/2007 4:49 p. m.  
Blogger KURATI MOJ SIRANO said...

Bez brige za pitu i pozdravi tetku - nego nema ovde da omane ugradio sam joj antivakuum sistem - samo klizi
Ako se baš prilepi - eto slučajno imam ja SZR baš za takve opravke - biće za tebe 5e po m2 bez ruku - ili 2e ako se sama opravi
Jel da je šaljem?


.

4/25/2007 5:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

salji

4/25/2007 5:08 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Ama, ljudi.dajte Yup! pushtajte vishe kosu, farbu, antivakuume...Hocu bre da skache sa mnom kad skachem i ja. A ti KMS,. nemoj vishe tetku u usta da si mi uzeo je l' znash? Nemoj posle da ti STR leti u zrak kao Difens roud...svojevremeno...

4/25/2007 5:32 p. m.  
Blogger yello said...

a sto ne kazes sta ti znaci ova tacka nad tackama?

4/25/2007 9:00 p. m.  
Blogger KURATI MOJ SIRANO said...

Rekoh bi da se ovde javljaju dava Polako


.

4/26/2007 9:11 a. m.  
Anonymous Anònim said...

E, da, ova tocka. Kakvu piscevu apstrakciju predstavlja, a? Gukni!

4/26/2007 12:29 p. m.  
Blogger KURATI MOJ SIRANO said...

Sve će biti jasnije - ali malo kasnije


.

4/26/2007 3:01 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Kad postane jasno, ce da bidne vec kasno.

4/26/2007 3:24 p. m.  
Blogger KURATI MOJ SIRANO said...

Ali će tek tada biti slasno i možda masno


.

4/26/2007 3:49 p. m.  
Anonymous Anònim said...

KMS , sta se sprema - reci glasno

4/26/2007 4:09 p. m.  
Anonymous Anònim said...

znalo se... sad se zna ko je kakav

4/26/2007 4:31 p. m.  
Blogger yello said...

jaooo, opet ti zene komplikuju zivot.

4/26/2007 8:07 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Ma daj, jos nisi objasnio tocku.

4/27/2007 11:51 a. m.  
Blogger Milica said...

overlord
[ halucinira ]

6/01/2022 10:16 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home