KURATI MOJ SIRANO

dimecres, de febrer 06, 2008

Čarlston


Bilo je žena.
Voleo sam neke.

Prijatelj mi je rekao:
- Tvoja spoljašnost - ne odgovara tvojoj duši.

Otac je bio ćutljiv.
Jednom je rekao:
- U našoj porodici vlada demokratija - i nastavio je da pegla.

Tražio sam, ponekad - osobine koje spajaju one koje sam voleo.
1. Imale su lagodno detinjstvo.
2. Išle su na balet.
3. Učile su jezike.
4. Putovale su.
5. Bile su princeze.
6. Očevi su im bili gazde u kući.
7. Iza sebe su imale nesrećnu ljubav.
8. Nisu skoro (ili uopšte) imale seksualni odnos.
9. Druženje, a onda seksualno zlostavljanje (mene).
10. Emotivno blokirane.
10+. Bile su čudne veštice.
10++. Pričali smo.
10+++. Svaki naš tren se pamti.
10 ---. x
10 --. xx
10 -. xxx

Davao sam im celog sebe.

Ako sam ih zanemarivao - dolazile su na poziv.
Ako sam ih voleo - ostavljale su me - surovo.

Svima je bilo stalo - kako sam.

Jednom mi se javio belosvitac i rekao mi:
- Doći će prava - jer je čekaš.

Video sam je u snovima.

Sada je tu!


.

5 Comments:

Blogger Sebe Sebi Na Dar said...

srecniche!

2/22/2008 8:53 a. m.  
Anonymous Anònim said...

pišeš znači...

3/17/2008 1:47 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Snovi jesu ostvarivi, samo treba puno i veliko sanjati, ne nako minorno, skromnosti radi
Da ne drvim vamo tamo, ja kupovah dva puta crninu zbog nesrecnih mi ljubavi...kad ih voleh, ostavljase me, kad ih ne voleh, volese me. I tako

jANIS

4/01/2008 1:18 p. m.  
Blogger Poslednji mohikanac said...

...kao neko ko ne zna geografiju mogu ti reći da nemam pojma o kom ostrvu se radi...

3/15/2012 8:00 p. m.  
Blogger Milica said...

[suočen sa perspektivom teške svetlosti]

6/08/2022 3:21 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home