KURATI MOJ SIRANO

dimecres, de setembre 17, 2008

Aplauz Društvenom - Kameleonu Maskiranom Sećanjima


Kako bi se smorio i prolupao od spamova da nema strejt SMK filtera - ali baš danas za malo da šibnem u trash neki mail - kada u poslednjem trenutku uhvatih - sledeće:

From: Zilda
Subject: Drage moje i moji - samo danas na Vašem web portalu!

A u tekstu dalje - stoji:
Jedinstvena prilika da probudite Uspavano Jezero!...

Dalje me nije interesovalo, jer sam priču dobro znao - putem Tetke.

Ovo je čista diverzija!!!
Matori će prolupati kada sazna.

Moram ga iznenaditi.
Kao tražiću da me čekira preko neta kako sam uradio metafiziku - a onda odjednom flash - uleće - famozna Zilda i onaj cmizdravi Iceman.

Ima srčka da ga strefi!

Samo nikako ne sme da saznaju ona slinava i onaj štreber - jer će da mu pevnu 'odma.
A i vake će da bude hepi - sigurno je sve vreme čekala da mu vidi facu - kada je vidi.
Žešća family trauma - jaoooo - jedva čekam!!!

Zbog Tetke ću da montiram kamere po celom stanu da može da ga vidi iz svakog ugla.
Kada joj je, mentol, zabranio da dolazi i da vidja svog (mene) mezimca.
Tetka je kraljica! Nikada nije bila setovana na ona dva mala morona.
Kako ljudi mogu da omanu kod dece - to mi nikad neće biti jasno.

Odoh da spremim scenu.

* * *

Kamere uključene.
Ja sam u sobi - potpuni alibi.
Preko mobilnog sam on-line u realnom vremenu sa celim dešavanjem.
Čak sam se prijavio i za reklamni blok - možeš misliti!!!
Tajmeri na svim fletovima podešeni su da se aktiviraju tačno u 20.00h.
Tada će matori biti za kompom, slinava u glavnoj sobi sa kevom a štreber kao po običaju negde prikačan - dakle svi će videti Zildu.

Onda će shvatiti da ona stvarno postoji - da je dobra vila - iz bajke, maštaš, sanjaš, želiš ...

* * *

Djevuške - sakrijte nosiće - navucite šubare - i trk na kolač sudbine. Dobićete osmeh sa šnitom!!!

. . .

Nemate živce - dodjite iza ćoška. Moćićete i asfalt da bušite.

. . .

Potentni ste - hoćete i više od toga. Samo vaš studio za prepotenciju.

. . .

U kupatilu patkica - a na klaviru mačkica - za jedan bon - kupite transoformer ljubimca.

. . .

Od subote na svim portalima - akciona ljubavna zavrzlama - Bivo i Kobilica!!!
Romantična priča o životu punokrvnog bizona koji se daje u stampedo pod lepršavom igrom jedne čistokrvne ždrebice.
Kuda će ih trk odvesti - nećete ni sluteti.

. . .

Romantični heroj. Grubijan nežnog srca. Poslednji Mohikanac asfalta - u levom uglu - KMS the Hurricane!!!
CNN, NBC, BBC, RTL i SportNews - Las Vegas, Ceasars Palace, po našem vremenu u 4 ujutru sutra!

. . .

Wow!!! - pored svakakvih maloumnih reklama - provalio sam da će matori smarač da boksuje sutra protiv nekog crnje za pravo da izazove Lenoxa Luisa i zauvek ga skine poezijom s trona.

* * *

20.00h - Tačno.
Svi ekrani su se upalili - u trenutku - a ima ih.
- Mama - čuje se slinava - ko je ova teta??

He, he - počelo je.

Vake - ostaje ukočena.
Matori zamućenog pogleda ulazi u ekran.
Tetka mi šalje poljubce - Tetka!!! Tetka!!!

* * *

Zilda je stajala na sredini jezera.
Jezero je spavalo.

Legla je.
Lagano je pomerila kosu i stavila je obraz na njega.

Kucnula je jedanput.
Ništa.

Kucnula je još jednom.
Ništa.

Podigla je glavu i pustila je dah prema njemu.
Jezero je kvrcnulo - i pokazalo prvu prskotinu.

Bacila je kosu na drugu stranu i opet naslonila obraz.

Kucnula je jos jednom.
Začuo se jezovit zvuk.

Kovitlac snežnog ćilima obavio je Zildu. Oči su joj jedva videle.
Kosa se plela i kidala - dok je koža bezuspešno ostajala gola.
Njene grudi su postajale pune. Kakve grudi!
Ukrućena je stajala - bez ikakve nade da će pomeriti ruke.

I tada je progovorila:
- Šta je?!! Ostao si bez teksta!!!

Mećava se stišala. Jauci mraza su nestajali u daljini.

Jezero je stajalo natkrivljeno iznad nje i reklo:
- Znači mi tvoj dolazak.

Ljutito je otresla sneg iz kose i - navukla je haljunu preko ramena.

Jezero je trepnulo - i blagim daškom je rasplelo njenu upletenu kosu.

Opet je zabacila kosu - u znak protesta. Besno je okrenula glavu.

Jezero je još jednom nežno trepnulo.

Stajala je tako ponosito sa prekrštenim rukama na grudima.
Čekala je da se Jezero samo prospe pred nju.

Jezero je blago savilo glavu i raširilo ruke.
Kao u znak - velikog poštovanja.

Zildi je osmah stajao na licu.
Osmeh pobede - krv u očima - led u srcu.

Jezero je tako polusavijeno sa raširenim rukama - zakoračilo unazad.

Led je prsnuo - Prazan prostor nasta i strašni sud.

Zilde više nije bilo.

Tajac.

Led se navuče na Jezero.

I samo još jedan tren kroz ledenu čipku - u daljini se nazirala njena zlatna kosa kako nestaje u ledenim dubinama.

Prazar prostor.

Nema nje.

Mrak.


.