KURATI MOJ SIRANO

dimarts, de maig 08, 2007

Razor NE, ali i DA

Alejandro Sosa je iz Cochabambe.

Dobar je to bio momak - pacifista, samo prema lokaciji kupanja.

U istoriji postoje mnogo suludih ideja.

Recimo, legendarna Lincolnov predlog:
- Hajdemo draga u pozorište, kod kuće je dosadno.
Booth nažalost, nije mario za umetnost i njegovu dosadu.

Posmatrajući ovaj primer - nasmejaćemo se luckastom predsedniku, ali nećemo uvideti glavnog krivca ove tragedije - njegovu suprugu!

Prosečan vek žene je 81 godina, dok je muškaraca 68 godina. Zašto?
Zato što žene nemaju ženu.
Muževi namerno kraće žive - jer im je to jedino begstvo.

Na sva vrata se udara o potrebama za ženskim kućama. Neke šaljivdžije bi rekli da su to javne kuće, ali ako se ozbiljno sagleda problem uvidećemo da su njihove kuće svuda - ponajviše po salonima za higijenu, lepotu i u ostalim korekcionim i hirurškim ordinacijama.

A gde je muška kuća?

Oterali su nas iz kafana, kladionica, stadiona - svuda ih ima.
Ulaze u rudnike. Vise po čukama. Vrište u koridama. Služe po crkvama. Oru po njivama. Obaraju drva. Ni ragbi im nije stran.

I gde da se sakrije ugrožen muškarac?

Oni naivniji pribegavaju batinama, ali lagano trovanje i psihološko urnisanje - dovodi upravo njih na prvi udar. Uvek sam navijao za varijantu - jastuk posle pijanstva.

Krenimo redom.

Upoznavanje. Zaljubljivanje. Brak. Otrežnjenje.

U brak te najviše teraju oni koji su se već oženili. Zašto?
Kažu da te čeka mirna luka - a ono Pearl Harbor.

Na sve strane one imaju razne kurseve i uputstva - kako da u deset poteza uhvatite muškarca.

I kada pristanete da se venčate. One sve preuzimaju.
Organizaciju. Torte. Pozivnice. Ko će gde sedeti. Ko će svirati. Ko će pevati.
Plaćanje je nebitno - jer taj dan je čekala ceo život.

Čuj - čekala ceo život!?

Proslava pobede i agonije koja tek sledi.
Za muškarca to je samo jedan malo veći ručak, u kome knedle i koske dolaze malo kasnije.

Kada nju uzmeš - uzeo si i njenu majku i celu rodbinu.

Kako je rekla DA - ugojila se u trenutku 40 kilograma.

Počinje sa naivnim pitanjima.
- Kada si došao?
- Gde si bio?
Na ova pitanja - svi odgovori bez foto dokumentacije i 50 svedoka nisu validni.

Pitanja koja počinju sa:
- Zašto ti ... ?
- A, što ti ... ?
- Kako to da ti ... ?
Ovo su najopasnija pitanja - jer ovo nisu pitanja, već konstatacije.

Paralelno se bave prikupljanjem otisaka, dlaka, DNK, kao i slučajne provere mailova, SMS i ostalih vidova spoljne komunikacije.
Poznat je slučaj razvoda - jer supruga nije potkrepila svoje sumnje nalaženjem tudjih ženskih vlasi.
Presudjeno je - da ju je varao sa ćelavom ženom.

Skretanje pažnje je njihov primarni zadatak.
- Kako to da ti je sve važnije od mene?

Vrhunac je - nivo kada samo - uzdiše.
Kao pegla - kada pušta paru
- AUHHHHHHH ili PUFFFFFFFFF.

Definiše i uslovljava kuvanje, sredjivanje i upravljanje budžetom.
Uvek je otac taj koji kvari decu.
- Ja im branim, a ti tako!
Pretnje.
- Videćeš ti, kada dodje tata!
Posledica.
- Nemoj, života ti!
Fenomen.
- Bolje udri mene!

I onda ko im je kriv - kada same traže.

Nisu muškarci roboti sa čipovima - i oni su od krvi i mesa.
Od žena ih razlikuje snaga - jer im mozga manjka.
I kako program da uspe kada ga stalno restartuješ i kljukaš bagovima.

Pošto se radi o psihološkom ratu - odgovor mora biti promišljeniji.

Ili se predaš i ti počneš da heklaš - i zajedno sa njom ogovaraš ili dodješ kući zavališ se u fotelju i uhvatiš svog najboljeg drugara - daljinski.
Krajnosti su najgore - zato postoje divne reči - hobi, sportski dan, preferans, politika, posao i sve one dosadne i bezvredne formulacije bekstva.

Jedan rodjak mi je otkrio jedan od njegovih favorita - TV Dnevnik u 19.30 sati.
Osciluje na svaka tri meseca sa praćenjem Dnevnika.
Posle faze ne gledanja - samo jednog dana se zakuca u 19.30 ispred ekrana, bez ikakvog povoda i najave.
Tada kreću pitanja:
- Što opet gledaš, kada se nerviraš?
- Da li je nešto bitno?
- Kako to da te opet interesuje?
Na sva ova pitanja, odgovor je:
- Molim te, pusti me da čujem šta se dešava.

Narednih pet, šest nedelja je tajac u kući - jer je enigma stvorena - a rešenje radja razne filmove i scenarije.

Posle drugog meseca - ponovo se stvari vraćaju na prvobitnu postavku.

Zato trećeg meseca u 19.30 uzima kaput i izlazi u šetnju.
Nova enigma je stvorena. Tajac.

Kada bolje razmislim - odoh da pravim žensku decu!
Odoh u Boliviju!


.

11 Comments:

Anonymous Anònim said...

nemoj se zeniti - elegantno resenje

5/10/2007 10:41 a. m.  
Anonymous Anònim said...

U jednoj komediji ima replika: "brak je rešenje za sve! ubija volju za životom!" (((-:

5/10/2007 4:11 p. m.  
Blogger KURATI MOJ SIRANO said...

Kao žilet života.

Još kada ga pozajmi samo malo da se sredi
Ujeeeee

.

5/10/2007 4:20 p. m.  
Blogger imejl99 said...

zlatna !

5/10/2007 4:37 p. m.  
Anonymous Anònim said...

eee.. a taman si hteo da postanes kralj kokaina...

5/10/2007 6:19 p. m.  
Anonymous Anònim said...

*zertz ce clatko cmee i pwaFi beleshke... zatWeBatje :o)))

5/11/2007 1:11 p. m.  
Blogger PeggySue said...

A jesi li razmišljao o tome da žene žive duže iz čistog inata :) U stilu: džigericu si mi jeo čitavog života, sve si mi nerve iskidao, dušu si mi uzeo, moram bar da te nadživim da proživim koju godinu u miru :)) Sve je stvar interpretacije :)
Pošto sam već dugo u prilično srećnom braku moram da kažem ponešto na ovu temu. Što sam starija, sve više cenim muški princip, ali moram da kažem nešto i u žensku odbranu.
Prvo da priznam da sam se u prvoj trudnoći ugojila 27 kilograma, a u drugoj 20, ali sam 5 meseci posle porodjaja ponovo imala istu težinu kao i na dan venčanja (moj dragi je dobro prošao, bar što se tog dela bračnog ugovora tiče :)
A da nisu sve žene gundjavi, namćorasti istražni sudije mogu ti dati i napismeno, overeno i potpisano od strane 5 i više svedoka :) Da, ja zaista kažem mom mužu: zašto ne izadješ s kumom ili odavno nisi bio na utakmici, a prinošenje piva, i prigodnih slanih zanimacija kada se utakmica gleda u našoj kući se podrazumeva :) Priznaj sad da ti je žao što nisi prihvatio onaj poliandrigamni odnos kad sam ti lepo nudila :)))

5/17/2007 3:28 p. m.  
Blogger KURATI MOJ SIRANO said...

PeggySue ti si ustvari muško - Priznaj
:)))

.

5/17/2007 3:32 p. m.  
Blogger PeggySue said...

Pa sad ne znam sta da ti kazem na ovo :) Svi atributi zenskosti su na svom mestu, ali kada sam uradila test u knjizi "Zasto muskarci ne slusaju, a zene ne umeju da tumace mape" rezultati su bili zanimljivi, ispalo je da spadam u 10% onih koji ponekad razmisljaju kao zene, a ponekad kao muskarci :)Bude to ponekad korisno ;)

5/17/2007 10:43 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Good dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.

2/04/2010 1:25 a. m.  
Blogger Milica said...

[ ekstremno nizak ]

6/03/2022 10:14 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home